raskrikavanje
PROJEKAT PORTALA KRIK
  Rizični mediji
  Istraživanja
  Vesti
  Najnovije
  Vest
Izvorni članak je objavljen 19.03.2018. (Pištaljka)
Pištaljka: Beograd za tri godine dao 1,6 miliona evra na oglašavanje
19.03.2018.    Piše: Marija Vučić    Foto: Raskrikavanje
Tokom predizborne 2017. godine, Grad Beograd je za oglašavanje u dnevnim i nedeljnim novinama platio 90 miliona dinara, što je za 30 miliona više nego 2016. godine, piše Pištaljka. U 2015. godini, za oglašavanje je potrošeno 45 miliona dinara, a u sva tri slučaja ugovori su zaključeni sa firmom „Media point“, članicom medijskog pula „Direct Media“.
Prema pisanju ovog portala, ova firma je pobedila na tenderu koji je Grad Beograd sproveo maja 2017. godine za oglašavanje u Blicu, Kuriru, Večernjim novostima, Politici, Danasu, Srpskom telegrafu, Informeru, Alou, NIN-u, Vremenu, Novom magazinu, Nedeljniku, Pečatu, Ekspresu i novinama 24 sata.

„U odluci o zaključenju okvirnog sporazuma između Grada Beograda i Media pointa navodi se da će se pojedinačni ugovori zaključiti do utroška finansijskih sredstava, a najduže na period od godinu dana od dana zaključenja sporazuma. Kada je ugovor zaključen bilo je poznato da će se gradski izbori održati u narednih godinu dana“, navodi Pištaljka.

Firma „Media point“ je osnovana 2009. godine, a pretežna delatnost su marketinški poslovi i poslovi u vezi sa oglašavanjem klijenata u medijima. Razvrstan je u mala pravna lica, a kraju 2016. godine je imao deset zaposlenih. Tokom te godine je neto dobitak ove firme bio više od 34,6 miliona dinara, dok je u 2017. godini inkasirala 53,5 miliona dinara.

Na sajtu firme se navodi da je deo medijskog pula kompanije “Direct media“ i da je “lider na tržištu oglašavanja, ne samo u Srbiji već i u regionu. Nalazi se na istoj adresi kao i Direct media, u zgradi čiji je vlasnik donedavno bila firma “Multikom“ u vlasništvu Dragana Đilasa, pre nego što je 2017. godine prodata.

Stoprocentni vlasnik ove firme je Dragan Ješić, a Pištaljka podseća da su ga beogradski tabloidi svojevremeno povezivali sa Đilasom.

Kako prenosi ovaj portal, ova firma je poslednjih godina imala velikog uspeha u javnim nabavkama, i pobeđivala je na milionskim tenderima za oglašavanje koje su raspisali Direkcija za građevinsko zemljište, Razvojna agencija Srbije, Pošta Srbije, Državna lutrija Srbije i Radio-televizije Vojvodine.

Ceo tekst možete pročitati na sajtu Pištaljke.
  Neutemeljeno
Odbrana jelke, drugi čin
Provladin tabloid „Srpski telegraf“ u tekstu „Otkrivamo sve laži o novogodišnjoj jelki“ na...
  Analiza
Najmanje 1,3 miliona evra za šest prorežimskih novina
Tokom prošle godine, izdavači šest novina - Informera, Alo-a, Srpskog telegrafa, Kurira, Večernj...
  Vest
RTS daje milione za oglašavanje u tabloidima, kažu da im je važan samo „poslovni kriterijum“
Javni servis RTS planira da potroši više od 42 miliona dinara za oglašavanje svojih programa u tr...
Pištaljka
Oglašavanje
Grad Beograd
O nama
raskrikavanje@krik.rs
011/420-43-04
Raskrikavanje na društvenim mrežama: