Alo bez balansa u skrivenom reklamiranju
25.07.2018. Jelena Đorđević Foto: Pixabay / Imoflow
U rubrici „Alo doktor“ ovaj tabloid savetuje čitaoce da ukoliko imaju problema sa varenjem probaju nove proizvode kompanije „Imlek“ za koje tvrde da su nadaleko poznati kao blagotvorni za probavni sistem i dinamiku metabolizma. Da li ovaj jogurt zaista preporučuju doktori ili je u pitanju plaćeni oglas, Alo nije posebno naglasio.
”Alo” dalje navodi detaljne opise jogurta, sira, kisele pavlake i kiselog mleka, kao i načina na koji pozitivno utiču na zdravlje bez bilo kakve oznake da je u pitanju oglas, odnosno promo tekst.
Iz Imleka su izbegli odgovor na pitanje Raskrikavanja da li je konkretan tekst plaćeni oglas, iako je identičan tekst objavljen na portalu Telegraf.rs, ali sa oznakom da je u pitanju oglas.
U pisanom odgovoru naveli su da “kupuju medijski prostor u svim medijima u Srbiji preko media buying agencije sa kojom imaju važeći ugovor.
„Na isti način (Imlek) pristupa i PR tekstovima koji se plasiraju preko PR agencije sa kojom imaju takođe važeći ugovor”, kažu iz njihove PR službe.
Na pitanje zašto tekst nije označen kao plaćeni oglas predložili su da se za to obratimo listu „Alo“. Do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovor iz ovog tabloida.
Tekstove Raskrikavanja o skrivenom reklamiranju u medijima možete čitati ovde.