Ređaju se izjave potpredsednika Aleksandra Kostića o tome kako se na ovaj način podstiče i natalitet u Srbiji, zatim zadovoljne zaposlene koja hvali negovanje porodičnih vrednosti, a predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež objašnjava šta sve to znači za motivaciju radnika.
Na kraju se dodaje i da je aktivnosti MK grupe na polju podrške roditeljstvu pohvalila i ministarka bez portfelja zadužena za demokratiju i populacionu politiku Slavica Đukić Dejanović.
Ovaj promo-tekst, prošaran promotivnim fotografijama nasmejanih menadžera i zaposlenih, gotovo nigde nije obeležen kao reklama.
Tekst ne nosi baš nikakvu oznaku u Srpskom telegrafu i na njihovom sajtu Republika.rs, kao ni u Večernjim novostima. Blic je označio tekst u onlajn izdanju sa „PR tekst“, dok u štampi takođe nema oznake.
Jedino je Kurir u štampanom izdanju sitnom oznakom „promo“ uz marginu teksta označio ovaj sadržaj, dok se ista oznaka na sajtu nalazi na samom kraju.
„Nije nam poznato zašto tekstovi nisu adekvatno obeleženi“, kažu za Raskrikavanje iz ove kompanije i dodaju da MK grupa nije od medija zahtevala da tekstovi idu bez oznake.
Raskrikavanje je pitalo Srpski telegraf, Večernje novosti i Blic zašto nisu jasno naznačili da se radi o reklamnom tekstu, ali odgovori nisu stigli.

Ipak, praksa da se reklamni tekstovi podmeću kao novinarski sadržaj, bez ikakve naznake da se radi o reklami, u domaćim medijima je redovna.
Zakon o oglašavanju i Kodeks novinara Srbije striktno propisuju da mediji moraju da označe promotivne tekstove vidljivim i jasnim oznakama, kako čitaoci ne bi bili u zabludi da su informacije u tekstu novinarski proverene.
Mediji često ne stavljaju baš nikakve oznake, a kako je Raskrikavanju ranije rekla članica Komisije za žalbe Saveta za štampu Tamara Skrozza, čak ni sitne brojčane šifre ili oznaka „P.O“ ne mogu se smatrati adekvatnim obeležavanjem.
„Ove oznake ne spadaju u vidljivu i svima razumljivu oznaku marketinškog sadržaja. Jedina prihvatljiva oznaka je „plaćeni oglas“ ili samo „oglas“. Čitaoci moraju da budu upoznati sa činjenicom da to nije običan novinarski tekst, nešto iza čega stoji redakcija kojoj su poklonili poverenje“, navodi Skrozza.
Sve slučajeve skrivenog reklamiranja kojima smo se bavili možete pročitati ovde.