„U odluci o zaključenju okvirnog sporazuma između Grada Beograda i Media pointa navodi se da će se pojedinačni ugovori zaključiti do utroška finansijskih sredstava, a najduže na period od godinu dana od dana zaključenja sporazuma. Kada je ugovor zaključen bilo je poznato da će se gradski izbori održati u narednih godinu dana“, navodi Pištaljka.
Firma „Media point“ je osnovana 2009. godine, a pretežna delatnost su marketinški poslovi i poslovi u vezi sa oglašavanjem klijenata u medijima. Razvrstan je u mala pravna lica, a kraju 2016. godine je imao deset zaposlenih. Tokom te godine je neto dobitak ove firme bio više od 34,6 miliona dinara, dok je u 2017. godini inkasirala 53,5 miliona dinara.
Na sajtu firme se navodi da je deo medijskog pula kompanije “Direct media“ i da je “lider na tržištu oglašavanja, ne samo u Srbiji već i u regionu. Nalazi se na istoj adresi kao i Direct media, u zgradi čiji je vlasnik donedavno bila firma “Multikom“ u vlasništvu Dragana Đilasa, pre nego što je 2017. godine prodata.
Stoprocentni vlasnik ove firme je Dragan Ješić, a Pištaljka podseća da su ga beogradski tabloidi svojevremeno povezivali sa Đilasom.
Kako prenosi ovaj portal, ova firma je poslednjih godina imala velikog uspeha u javnim nabavkama, i pobeđivala je na milionskim tenderima za oglašavanje koje su raspisali Direkcija za građevinsko zemljište, Razvojna agencija Srbije, Pošta Srbije, Državna lutrija Srbije i Radio-televizije Vojvodine.
Ceo tekst možete pročitati na sajtu Pištaljke.